RAMADAN PALING EPIK

0% of 100
RM 12.26 RM12.90 -5%
Kod Produk: #9789674491598
Status: In Stock
Berat: 0.146kg | 80 Mukasurat
Stok: 32 unit
+ BELI SEKARANG
Sinopsis & Review

Tajuk: RAMADAN PALING EPIK
ISBN: 9789674491598
Penerbit: Ana Muslim
Penulis: Aira Kimberly
Tahun Terbitan: 2016
Muka Surat: 160
Halaman: Hitam Putih
Format: Softcover
Berat (kg): 0.146 kg
Dimensi (cm): 19 x 12.7 x 1


 


Sinopsis


Fuh! Macam-macam betul dugaan sepanjang bulan Ramadan ni. Mungkin bagi korang, puasa tu senang je, makan-makan kuaci. Apa ada hal kan? (Eh, dah riak tu tau!) Tapi, haisy... Kalau dah dahaga sangat tu air paip pun boleh nampak macam sirap bandung! Fuhhh... Itu belum masuk lagi bab tengok adik minum susu. Dahlah lemak berkrim, silap, nak je gunakan kuasa veto ni merebut susu adik tu. (Sabar Fitriah... Sabar...) Haa... Sebenarnya yang lebih epik daripada tu pun ada tau. Agak-agaknya, korang boleh teka tak? Jeng... Jeng... Jeng... Tak payahlah nak teka-teka sangat. Korang baca jelah buku ni!

Komen